6 preprostih korakov, ki vam bodo pomagali odpovedati se sladkarijam

Dandanes se res veliko piše o vseprisotnem sladkorju in njegovih škodljivih učinkih, zato se nam vsake toliko časa pojavi ideja o prenehanju ali vsaj zmanjšanju uživanja sladkarij. Večina jih verjame, da je to velik problem, ampak dobra novica je, da naše telo potrebuje le deset dni, da se prilagodi in znebi odvisnosti od sladkorja.

Če ste se odločili, da poskusite, upoštevajte spodnjih šest nasvetov in vaša žrtev bo bistveno lažje obvladljiva.

 

1.) Ne pijte kalorij

sladkarije_faceit_1
vir: depositphotos

Vsak kozarec soka ali Coca Cole vsebuje nespodobne količine sladkorja. Kot bi vašemu telesu postregli za obrok pest sladkornih kock. Ne ravno okusen obrok, kaj pravite? Kot dodatno povzroči v našem telesu strm porast sladkorja v krvi in pomembno vpliva na pridobitev dodatne telesne teže. Sladkane pijače raje nadomestite z mineralno vodo, ta prečiščuje telo, učinkovito poteši žejo in ne škoduje telesu.

 

2.) Jejte hrano bogato s proteini in veliko zelenjave

sladkarije_faceit_2
vir: depositphotos

Proteini ne dvigujejo krvnega sladkorja in zagotovijo telesu energijo in pomemben dolgotrajen občutek sitosti. Jajca, ribe in piščanec so v tem primeru bistveni za dnevno uživanje. Druga hrana, ki nam prav tako pomaga pri uravnavanju sladkorja v krvi, je zelenjava – z izjemo krompirja. Vse ostalo je dovoljeno in tudi potrebno: različne vrste zelja, bučke, kumarice, paradižnik in tako dalje… Ne pozabite tudi na svežo zelenjavo. Zelenjava bo priskrbela vašemu telesu potrebne ogljikove hidrate, kateri ne bodo sunkovito dvigovali sladkorja v krvi in bodo predelani v energijo in ne maščobo.