Kako rešiti vse vaše probleme spanja z znanostjo (face it)

Težko zaspite

vir: Brightside
vir: Brightside

Za nekatere je težko odpovedati se telefonom in računalnikom pred spanjem, vendar bi se morali. Če težko zaspite, bo to res pomagalo. Svetloba iz zaslonov vpliva na naše cikle zaspanosti in budnosti.

Izogibajte se uživanju kofeina vsaj šest ur pred spanjem (kava, energijski napitki, Coca cola, črni čaj, čokolada,…).

Telovadite zjutraj in popoldan. Telesna aktivnost pomaga uglasiti vaše celotno telo, izboljša pretok krvi, kar vam pomaga, da hitreje zaspite.

Zbujanje med spanjem

vir: Brightside
vir: Brightside

Če se pogosto zbujate sredi noči, se poskusite izogniti uporabi elektronskih naprav pred spanjem, prav tako se izogibajte uživanju alkohola pred spanjem. Alkohol poruši vodno ravnovesje v vašem telesu, kar vpliva na spanec.

Ne pozabite tudi preveriti temperature v prostoru. Idealna temperatura za spanje je med 20 in 22 stopinjami Celzija, previsoka temperatura ni priporočljiva.

Težave z vstajanjem

vir: Brightside
vir: Brightside

Zdi se, da imamo do neke mere s tem vsi probleme. 🙂 Zvečer, ko bi bilo treba iti spat, smo še vsi polni energije, ko bi pa bilo treba vstati, še vsem godi malo poležati. Na srečo je ta problem lahko rešljiv. Nastavite si budilko na isti čas vsak dan, tudi med vikendi. Če želite zjutraj rano vstati, pa je še vedno zlato pravilo, da je potrebno rano iti v posteljo. Le tako si vaše telo lahko spočije in nabere moči za nov dan.