Kako rešiti vse vaše probleme spanja z znanostjo (face it)

Smrčanje

vir: Brightside
vir: Brightside

Če ste nagnjeni k smrčanju, se izogibajte spanju na hrbtu. V tem položaju se tkiva v grlu povesijo, vaš jezik pade nazaj in tako zoži prostor za pretok zraka.

Pazljivo izberite vašo blazino. Zaradi prekomerno mehke blazine se lahko vaša glava nagne nazaj, kar vaše smrčanje le še poslabša. Uporabite dodatno blazino, da dvignete vzglavje višje, kar bo preprečilo jeziku, da zdrsne nazaj.

Če spite na boku z glavo v naravnem položaju, ne bo ničesar oviralo pretoka zraka.

Krči v nogah

vir: Brightside
vir: Brightside

Skoraj 80% ljudi se občasno spopada s tem problemom, ne glede na starost. Nočni krči v nogah so najpogosteje povezani s kako boleznijo, poškodbo živca ali kaj drugega. Če se vam to dogaja pogosto, se posvetujte z zdravnikom.

Dober način za preprečevanje krčev v nogah je, da si mišice raztegnete in ojačate. Lahko poskusite z jogo ali masiranjem nog pred spanjem. Ne pozabite tudi, če želite doseči dobre rezultate, je pomembna redna telesna vadba.

Drugi problemi

vir: Brightside
vir: Brightside

Za motnje spanja je lahko krivih več dejavnikov, od utrujenosti, neudobnih čevljev do problemov s prebavo in živčnim sistemom. Le zdravnik vam lahko pomaga priti problemu dokončno do dna in vam svetuje zdravljenje.

Če vas pogosto peče zgaga, je dobra ideja spati na levi bok, kar preprečuje ali vsaj otežuje vsebini želodca, da bi se vrnila v požiralnik in tako povzročila zgago.

Vas ponoči bolijo noge? Uporabite okroglo blazino ali kaj drugega, da si med spanjem dvignete noge. Kri, ki se zadržuje v vaših nogah, bo tako lažje odtekla nazaj in počutili se boste boljše. Lahko tudi poskusite z rahlim drgnjenjem ali masiranjem nog pred spanjem ter se izogibajte uživanju kofeina vsaj šest ur pred spanjem.