Odkrijte perfekten čas za vaše rutinske aktivnosti glede na vašo starost (face it)

Zdi se, da obstaja točno določen primeren čas v dnevu za vsako aktivnost, tudi za izbiro parfuma (na primer), čeprav se sliši nekoliko nenavadno. Ker pa se naša biološka ura spreminja z leti, vas vabimo, da preverite idealen čas za vaše aktivnosti glede na vašo starost.

 

zbujanje_face_it

Zbujanje

V vaših dvajsetih:
9:30: Ko oreksin (hormon za budnost) še ne preglasi melatonina (hormon za spanje)

V vaših tridesetih:
8:10: Vaša biološka ura zažene vse procese hitreje, da optimizira vaš čas pripravljenosti

V vaših štiridesetih:
7:50: Vaš cikel budnosti prevlada vaš cikel spanja veliko hitreje po štiridesetem letu.

V vaših petdesetih:
7:00: Pri tej starosti se čas faze globoke spanca zmanjša.

V vaših šestdesetih:
6:30: Vaše telo dobro ve, kdaj nastopijo koristni učinki sočne svetlobe, zato se zbudi zgodaj, podobno kot pri otrocih.

 

zajtrk_face_it

Zajtrk

V vaših dvajsetih:
10:00: Mladi ljudje pogosto preskočijo zajtrk, ker preprosto ne čutijo lakote v tem času. Stvar je v tem, da so še do nekje dve uri po tem, ko so se zbudili, v stanju tako imenovane spalne inercije. Skodelica kave, se vam je lahko pomaga otresti.

V vaših tridesetih:
8:40: Boljše bo, če se izogibate sladkim in škrobnim živilom.

V vaših štiridesetih:
8:20: Obrok bogat z vlakninami bo pomagal, da se boste počutili site dalj časa

V vaših petdesetih:
7:30: Vaš metabolizem se upočasni za približno 5% vsako desetletje po štiridesetem letu, zato je to za vas ravno primeren čas za “dovajanje goriva”.

V vaših šestdesetih:
7:00: Borovnice vam dajo dovolj energije brez nepotrebnih odvečnih kalorij.

 

pricetek_dela_face_it

Pričetek dela

V vaših dvajsetih:
12:00: Pri teh letih postanejo vaši možgani polno opravilno sposobni komaj opoldne … čeprav verjetno vaš šef ne bo pretirano navdušen nad tem dejstvom.

V vaših tridesetih:
10:40: V tem času nivo kortizola v vašem telesu doseže naraven vrh in povzroči impulz budnosti.

V vaših štiridesetih:
10:20: Ko je poteklo dovolj časa, da je izvodenela spalna inercija.

V vaših petdesetih:
9:30: Vaš nivo koncentracije in pripravljenosti je na vrhuncu.

V vaših šestdesetih:
9:00: Povezave v vaših možganih so v tem času najbolj aktivne.