Odkrijte perfekten čas za vaše rutinske aktivnosti glede na vašo starost (face it)

kosilo_face_it

Kosilo

V vaših dvajsetih:
15:30: Če ste vaš dan začeli tako pozno, je to ravno pravi čas, ko je potrebno dodati gorivo za vzdrževanje koncentracije.

V vaših tridesetih:
14:10: Če hrana zamuja, bo telo pričelo izkoriščati svoje glukozne rezerve, kar lahko povzroči razdražljivost.

V vaših štiridesetih:
13:50: Če boste jedli v tem času, vam bo to pomagalo premagati padec energije, ki se lahko pojavi popoldan.

V vaših petdesetih:
13:00: Pri tej starosti je najprimerneje imeti velik obrok dneva ob tem času.

V vaših šestdesetih:
12:30: Vaše brbončice za okušanje hrane so najbolj občutljive med 11. in 13. uro.

 

pocitek_face_it

Počitek

V vaših tridesetih:
15:30: Sredina popoldneva je perfekten čas za regeneracijo in obnovitev nivoja energije z 20-minutnim počitkom.

V vaših štiridesetih, petdesetih in šestdesetih:
14:00: Po kosilu se boste morda počutili nekoliko utrujeni. Po šestdesetem letu strokovnjaki priporočajo počitek le v primeru, če ste resnično utrujeni. Morda bo pomagale že skodelica kave.

 

telovadba_face_it

Telovadba

V vaših dvajsetih:
17:00: Fizična zmogljivost med mladimi je višja popoldan.

V vaših tridesetih:
19:00: Pri teh letih vaše mišice še vedno delujejo najbolje ob koncu dneva.

V vaših štiridesetih:
20:45: Priporočljivo je, da ste v tem času bolj aktivni, ker s tem promovirate boljši pretok krvi.

V vaših petdesetih in šestdesetih:
20:00: Vrtnarjenje, joga na prostem ali pilates so primerne aktivnosti za izkoriščanje sončne svetlobe in razgibavanje mišic obenem.