Odkrijte perfekten čas za vaše rutinske aktivnosti glede na vašo starost (face it)

konec_dela_face_it

Konec dela

V vaših dvajsetih:
20:00: Vaša koncentracije doseže svoj vrhunec dokaj pozno, zato se tudi vaše delo zamakne v poznejše ure.

V vaših tridesetih:
18:40: Energija, ki ste jo dobili s kosilom, prične ob tem času upadati.

V vaših štiridesetih:
18:20: Omogoča optimalen izkoristek energije.

V vaših petdesetih:
17:30: Pri tej starosti se lahko občasno pričnejo pojavljati padci energije, koncentracije in pozabljivost. Zato je to dober čas za zaključek dnevnih aktivnosti.

V vaših šestdesetih:
17:00: Če še vedno delate, končajte preden porabite vso energijo.

 

elektronske_naprave_face_it

Uporaba elektronskih naprav

V vaših dvajsetih:
20:30: Vaši možgani so še vedno v pripravljenosti po koncu delovnega dne.

V vaših tridesetih:
22:00: Za kratek čas, da ne vpliva na vaš spanec.

V vaših štiridesetih in petdesetih:
21:30: Omejite čas pred zaslonom na maksimalno eno uro, da se izognete ranim simptomov raznih bolezni.

V vaših šestdesetih:
21:00: Pri vaši starosti so vaše oči ob tem času najbolj občutljive na umetno svetlobo.

 

vecerja_face_it

Večerja

V vaših dvajsetih:
21:30: Da pridobite energijo, ki jo boste rabili skozi noč.

V vaših tridesetih:
20:10: Pri tej starosti je priporočljivo večerjati približno uro in pol po končanem delu.

V vaših štiridesetih:
19:50: Večerja ob tej uri vam da dovolj časa, da hrano prebavite pred spanjem.

V vaših petdesetih:
19:00: V tej letih so redni obroki pomembni za ohranjanje nizkega nivoja holesterola ter preprečevanje bolezni srca in ožilja.

V vaših šestdesetih:
18:30: Hitra večerja zmanjšuje tveganje zgage in slabe prebave.