27 znanih logotipov, ki vsebujejo skrita sporočila (face it)

Če se sprehajate med policami nakupovalnega centra ali pa se morda vozite z avtomobilom po cesti, boste zagotovo lahko videli nekaj slavnih logotipov. Že bežen pogled na katerega izmed teh logotipov in v njem prepoznate podjetje in izdelke, ki jih predstavlja, pogosto pa imajo v sebi zakopan tudi globji pomen. Neredko je ta presenetljiv in popolnoma drugačen, kot bi morda sklepali na prvi pogled. Zbrali smo nekaj zanimivih primerov. Med njimi zaenkrat ni Face it logotipa :), morda uganete, kaj smo imeli v mislih pri njegovem oblikovanju? 😉

1. McDonalds

mcdonalds logo
vir: Picture or Photo

V tem primeru M res pomeni le začetnico imena McDonalds in ne nosi nobenega skritega pomena. Je pa tudi res, da je McDonals v šestdesetih letih želel svoj logo spremeniti, vendar so si kasneje po odsvetovanju psihologa premislili (ta je bil zadolžen za razlago interpretacije logotipa med strankami). Bil je prepričan, da ga ljudje zaradi njegove oblike podzavestno dojemajo kot materine prsi, ki jih hranijo. Kakorkoli, s tem argumentom jih je prepričal, da logotipa niso spremenili in glej ga zlomka, danes je to eden najbolj prepoznavnih logotipov na svetu.

2. FORMULA1

175px-f1_logo-svg
vir: https://en.wikipedia.org/wiki/File:F1_logo.svg

Verjetno je večina že ugotovila, da prazen prostor predstavlja številko 1, skupaj torej F1, rdeči trakci na desni pa simbolizirajo hitrost. Rdeča barva predstavlja strast, ljubezen in energijo, črna pa simbolizira moč, odločnost in odličnost.